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Willingness to Pay for Service Attributes in the Japanese Digital Content Market
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/387
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/3875ac9a2cf-cc8d-4e7f-91a3-14f0791b5d28
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2006-12-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Willingness to Pay for Service Attributes in the Japanese Digital Content Market | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Willingness to Pay for Service Attributes in the Japanese Digital Content Market | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Mixed logit | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Hierarchical Bayesian model | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Japanese Digital Content Market | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Mixed logit | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Hierarchical Bayesian model | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Japanese Digital Content Market | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Kim, Donghun
× Kim, Donghun× Sugai, Philip× Kim, Donghun× Sugai, Philip |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | We estimate a mixed logit demand model for the Japanese digital content market and measure willingness to pay for service attributes. We find that the willingness to pay for an extra unit of service quality ranges from 62 Yen to 83 Yen per month. Meanwhile, the switching cost, a measure of disutility from switching to other service providers is estimated as 340 Yen ($3) per month, which is approximately the same as the current monthly subscription fee. | |||||
書誌情報 |
en : Economics & Management Series 発行日 2006-12-01 |