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アイテム
Crisis Management in Social Media and Digital Age: Recall Problem and Challenges to Toyota
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/424
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/4242e001f76-cbfd-43b0-8865-89d17082cce8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2010-04-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Crisis Management in Social Media and Digital Age: Recall Problem and Challenges to Toyota | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Crisis Management in Social Media and Digital Age: Recall Problem and Challenges to Toyota | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Rajasekera, Jay
× Rajasekera, Jay× Rajasekera, Jay |
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書誌情報 |
en : Economics & Management Series 発行日 2010-04-01 |