WEKO3
アイテム
The Classroom community: are class continuity and cohesion always vital for second language learning? An investigation of two low intensity English programs
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/578
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/578a4815baf-2a75-451e-a663-1bf34205c3ae
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1991-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Classroom community: are class continuity and cohesion always vital for second language learning? An investigation of two low intensity English programs | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Classroom community: are class continuity and cohesion always vital for second language learning? An investigation of two low intensity English programs | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Smith, Richard
× Smith, Richard× Smith, Richard |
|||||
書誌情報 |
語学プログラム ワーキングペーパー en : Working papers, the language programs 発行日 1991-03-01 |