WEKO3
アイテム
日本語教育における聴解練習と発話練習の導入順序に関する研究
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/817
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/81749db589a-f529-4fe3-84f7-bf27a8b9c5ba
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 会議発表論文 / Conference Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1990-03-01 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | 日本語教育における聴解練習と発話練習の導入順序に関する研究 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | Which one first? A Study on the Effects of Different Learning Sequences on the Instruction of Listening Skills and Speaking Skills in JLS. | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 | |||||||||||
資源タイプ | conference paper | |||||||||||
著者 |
来嶋, 洋美
× 来嶋, 洋美
× Kijima, Hiromi
|
|||||||||||
書誌情報 |
en : Proceedings of the conference on second language research in Japan 発行日 1990-03-01 |