WEKO3
アイテム
GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION?
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/824
https://iuj.repo.nii.ac.jp/records/8240fdaa82e-fb48-4eb9-a6b7-274239b3bfc8
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 会議発表論文 / Conference Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1992-03-01 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION? | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | GRAMMAR TEACHING : WHAT KIND WORKS BEST FOR SECOND LANGUAGE ACQUISITION? | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 | |||||||
資源タイプ | conference paper | |||||||
著者 |
Ellis, Rod
× Ellis, Rod
|
|||||||
書誌情報 |
en : Proceedings of the conference on second language research in Japan 発行日 1992-03-01 |